Kołysanka Arrigo o poduszcze i kołderce z WOOLSTAR

Kołysanka Arrigo

O poduszce i kołderce

Z WOOLSTAR



Wprawdzie mam

Dobrą poduszkę

I dobrą kołderkę

Że każdy mój sen

To jeden smak

Lecz czekam już

Czekam

Na nową ofertę

Bo już ma trochę czasu

Ta którą już

Mam



A ja przecież lubię

Nowego coś mieć

Chociaż co roku

Najlepiej co miesiąc

Tak jak codziennie

Jest nowy dzień

I nowe drogi

Codziennie biegną



A ja przecież pragnę

Wciąż nowy mieć Sen

Bo tylko w nowym

Wszystko co nowe

Jeszcze dziś

Nową ofertę

Chcę mieć

A z nową ofertą

Nową poduszkę

I nową kołderkę



Bo przecież jestem

Już stały klient

Na pulsie przeto

Trzymam 
Moją łapkę

Kto dba o nowe



Też wciąż nowy jest

I to chyba zawsze

I oczywiste

I zawsze

Jasne



Przeto i dzisiaj

Patrzę na WOOLSTAR

I sam dociekam

Co tam nowego

Na mojej poduszce

I na mojej kołderce

Całymi latami

Rozsiadł się czas

Rozsiadł się tak

Że dla mnie jest już

Zbyt szczupłe miejsce




A ja przecież pragnę

Wciąż nowy mieć sen

A wszystkie sny piękne

Są całym sercem

 










Tylko w pościeli

WOOLSTAR

Na nowej poduszce

Na nowej

Kołderce



I choć jakiś ręczniczek

I choć jakieś kapcie

Takie puszyste

Przyjemne

I miękkie

I nade wszystko

Takie miluśkie

Takie miluśkie

Jak wszystko z WOOLSTAR

I niewątpliwie

I trwałe

I zdrowe

I piękne
Że czasy iście
Podobnie jak sny
Iście królewskie
Iście sułtańskie



 
 Ilustracje
Z Albumu 
WOOLSTAR
Archiwum 
Internetowe
Stanisław J
Zieliński

Tekst
Stanisław J. Zieliński

14.04.2017 R





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O czym dziś myśli Nestor Gdańskich Patryc juszy Eugeniusz Lorek

Rzecz to w Kraju niesłychana

Zakazane piosenki A.D. 2023 Jeszcze dziś nieZakazane