Dzisiaj mnie nie ma Bo sama nie wiem


Dzisiaj mnie nie ma
Bo Sama nie  wiem 

Dzisiaj mnie nie ma
Bo sama nie wiem
Którędy będę
Mój las przemierzać
Kiedy za jakim
Zatrzymam się drzewem
Czy dzik mnie spotka
Czy  żubr hipopotam
Odpowiem jedno
A co mi tam
A co mi tam

I powiem tylko
Łapki przy sobie
Gdyby z nich 
Który
Miał zamiar jakiś

Dzisiaj mnie nie ma
Bo sama nie wiem
Kiedy za którym
Przystanę drzewem
Na pewno jednak
Będę daleko
Nie zdradzi nawet mnie
Moje echo







A hoj a hoj
A hoj a hoj
A hoj a hoj
Pójdę przez kładkę
Nad brzegiem rzeki
Jak poprowadzi
Mnie moja ścieżka
Bo kiedy tylko
Przebywam w lesie
Tu jest to tętno
Pełnego życia
Wtapiam się przeto
W leśną gęstwinę
Calutkim sercem
I wiem na pewno
Że  wtedy żyję

I Tobą Hipciu
I Tobą Dziku
Tobą Wiewiórko
I Tobą Mrówko 
I Pszczółko
I każdy przyzna
Że żyć bez lasu
Jakże ubogo
Pusto
I smutno

I dzięki Boże
Za wszystkie drzewa
Za nasze bory
Za nasze knieje
Bo dzięki borom
I dzisiaj nie wiem
Za którym kiedy
Przystanę drzewem
Ale wiem jedno
Będę daleko
Nawet nie zdradzi mnie
Moje echo

A hoj
A hoj
A hoj
A hoj
I t o jest to
Jak nigdy nic
I lasem iść
 
 I w lesie być

Dzisiaj mnie nie ma
Bo sama nie wiem
Kiedy za którym
Przystanę drzewem







Ilustracje
Archiwum Foto
Puszczy Białowieskiej
Archiwum Internetowe
Stanisław J. Zieliński
Tekst
Stanisław J. Zieliński
5.06.2018 r.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O czym dziś myśli Nestor Gdańskich Patryc juszy Eugeniusz Lorek

Rzecz to w Kraju niesłychana

Zakazane piosenki A.D. 2023 Jeszcze dziś nieZakazane