O Mój Ty Jesteś...

O Mój Ty Jesteś...

...czyli o Kogucie Irenki Zdrojewskiej 
Który pieje jej na każde życzenie
O każdej porze dnia i nocy

Postanowione
Gdy zechcesz uciec
To mam postronek

Zatrzymam w biegu
Zwiążę skrzydełka
Próżna nadzieja
Próżna dezercja

Piać musisz pięknie
Za to chcę dodać
Nie pójdziesz jeszcze
Dzisiaj na obiad

Ani w sobotę
Ani w niedzielę
Gdy Koguciku
Ładnie zapiejesz

I przy tym dodam
Zupełnie szczerze
Piej i noc całą
Piej całą gamą

Piej całym sercem
Piej całą skalą
I tak mi będzie
Wciąż Ciebie mało
Nie waż się kończyć
Nie waż przerywać
I tak zawołam
Do granic nocy
Piej Mój Kogucie
Piej Mój Kogucie
Bo Ciebie ciągle
Mam przecież mało
Mało i mało

Piej mi na płocie
Piej mi na progu
Piej już od zmierzchu

Piej aż do świtu
I piej od wschodu
Aż do zachodu


A jeśli piejesz
Tylko na całość
I tak mam Ciebie
Ciągle za mało

Gdy tylko przerwiesz
To zaraz dodam
Miast słuchać piania
Twojego piania
Z głodu do Ciebie
Zjem Cię na obiad

I będzie drugie
Rosół z marchewką
I wspomnę Ciebie
Mój Ty Kogucie
Wspomnę na pewno
Z gorącą łezką
Piać musisz pięknie
W dzień i noc całą
Bo wiesz jak zawsze
Mam Ciebie mało

Stanisław J. Zieliński
29.10.2016 R



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O czym dziś myśli Nestor Gdańskich Patryc juszy Eugeniusz Lorek

Rzecz to w Kraju niesłychana

Zakazane piosenki A.D. 2023 Jeszcze dziś nieZakazane