Szopka Świąteczno-Noworoczna A.D.2017-2018


W Polsce nadal
Dobra Zmiana 

Anioł Gabryel





W Polsce nadal





Dobra Zmiana
A widoczna
Nawet w Stanach
Lecz ten
Kto ma chory wzrok
Widzi w Polsce
Samo Zło
Diablica

Ale w naszej Centrali
W naszej centrali
W Brukseli
O żadnej Dobrej Zmianie
W Polsce
Nie słyszeli

Demon

Zło to moja jest 
Domena
I mój Cały 
Multiplex
Mamy swoją 
Wierną służbę
Znają jedno 
Polskie Słowo
Jest to jedno
Jedyne
Słowo
NIEEEEE


To ich program
I strategia
I ich tylko na to
Zawsze stać
Mają diety
Są posłami
Taka wierna
I gorliwa
Ta Totalna Opozycja
Ta Totalna Agentura
Ta Totalna Targowica
Moja   
Demoniczna Straż

Pastuszek
 
Jestem Strasznie
Pokrzywdzony
I to idzie już
Dzień w dzień
Jestem wyższy
Od mojego przeciwnika
A mimo to
Nie sięgam mu
Nie sięgam mu
Nawet do pięt

I jak mnie to
Strasznie boli
To ten ból


I straszny wstyd
Nigdy już Niewyleczony
Nie pomoże mi
W tym
Chyba już nic
I chyba już nikt

Każdy lekarz jest bezradny
Mówi tak już
Musi być
On lubi koty
On o kotach
Nawet w Sejmie
Książki czyta
A ja mu nawet
Nie sięgam 
Do pięt

Pastuszek II






O weselu 
Jest już głośno
Dobry wybór


Dobry ton
Jeden On taki
Obywatelski
A drugi taki Nowoczesny
Taki strasznie Nowoczesny
On

I w Mieście
Już jakże dużo się dzieje
Czas przygotowań
I weselisko 
Będzie
Że ho ho
I znowu
Zatętni życiem


Restauracja
Sowa 
I Przyjaciele
I znowu 
Zejdą się
Sami swoi
A jakże bardzo
Stęsknieni już są

 






Kozucha Kłamczucha

Żadna hańba
Żaden wstyd 
Bezgranicznie 
Pluć na PIS
Całą mocą
Całym sercem
My jesteśmy 
Nowoczesną
Więc nasze 
Standardy w pluciu
Są już z nazwy
Nowoczesne 
 


Herod Baba
Jeszcze ja tu
Jestem władzą
Kto śmie dzielić już
Mój tron
Pójdę na skargę
Do mojego Heroda
I co o tym
Wszystkim myślę
Od razu wszystko Powiem
Natychmiast i wprost

Lokaj z Dworu Herod Baby

Pani muszę 
To powiedzieć
Nie przez ogródki


Ale szczerze
Wprost
Wszystek Lud Miasta
Ma Ciebie dosyć
Wszyscy czekają
Na Twoje odejście
I jest już ich
Coraz więcej
I Oni już tutaj są



Herod Baba

Lokaju mój
Biegnij do Heroda

Niech poszuka
Gdzie Magowie są
Wiem że zmierzają
Prosto do Betlejem
Bo na Betlejemskim Niebie
Ponoć już świecie
Jakaś nowa gwiazda
Niechaj Magowie
Tutaj zajadą
Niechaj Powiedzą
Co tutaj jest

Lucyfer

Ty jesteś moja
Dobra diablica
I w moje imię
Przez tyle lat
W tym Wielkim Mieście
Tak jak nikt inny
To Ty Moja Diablico
Narobiłaś Najwięcej Zła

Duch Brzeskiej

Spalili mnie żywcem
Broniłam Prawdy
I Was Wszystkich
Przez Herod Babę
Wyrzucani 
Ze swoich mieszkań
Niejednokrotnie 
Nieporadni
W tym Wszystkim
Mieszkańcy
Wszyscy lokaje
Herodowej
Byli nieczuli
Byli z kamienia
Lecz zawsze 
Z Moimi Mieszkańcami
Zawsze byłam ja


Chór Aniołów

Dobro górą
Zło upada
Jest plus Rodzina
Jest Mieszkanie Plus
Jest nowy
Zwycięski dzień
Nowe prawo
I ustawy
To wszystko 
Już jest
I już


Lucyfer

Przyznam
Moi ciągle
Przegrywają
Bo znają tylko
Jedno słowo
A jest to tylko
To jedno jedyne słowo
NIEEEEEEE

Herod Baba

A Magów jak nie ma
Tak nie ma
Gwiazda Betlejemska
Coraz mocniej świeci
Właściciel Gospody
Odprawił Kobietę












W poważnym Stanie
Ponoć 
W obawie

Że w jego Gospodzie


Urodzi mu dziecko
Ha ha chyba każdy
By tak zrobił

Maryja



Nie było
Miejsca dla Ciebie
W Gospodzie

Chór Aniołów

Podnieś rączkę
Boże Dziecię
Błogosław Ojczyznę Miłą

Ilustracje 
Archiwum Internetowe
Stanisław J. Zieliński
Tekst
Stanisław J. Zieliński
23.11.2017 r.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O czym dziś myśli Nestor Gdańskich Patryc juszy Eugeniusz Lorek

Rzecz to w Kraju niesłychana

Zakazane piosenki A.D. 2023 Jeszcze dziś nieZakazane